onsdag 11 mars 2009

Jag ska bli bättre på skriva

Händer ändå inte så mkt spännande just nu!

Igår va jag ut och körde häst, Ebony var riktigt snäll, som alltid :)
Dock är mitt mörkerseende inte de bästa, tur ebony ser mer än mig. Och tur de är lysen lite överallt så man hinner se var man är :)

Igad har vi vart på öppna förskolan jag och Vincent. Men han har så bråttom så ja få bara jaga han för han ska bara dit han inte få vara hela tiden. Tillslut hittade han innebandyrummet och SJÄLVKLART som alltid tar han den störstaklubban och den största fotbollen och ska ha. Passar inte så bra till någon i den stoleken, men Vincent bevisade att det går bra så :)

Nu ska ja städa undan lite sen kommer svärfar och Emils lillebror och ska fira Emil, men jag hinner nog rymma för att fara till Åbyn och fira Sandra som blir 13.

Och till veckan kommer nya familjemedlemmen oxå, få se hur det ska gå. Men de kommer nog gå bara bra! :) Då kanske man kommer sig ut ännumer! Då har jag ett måste att gå byn runt :D

Helgen kommer i de stora hela bestå av årsmöte me mhf, men de blir nog trevligt det:) Barnfri helg kan vara skönt att få koppla bort en natt i ensamhet utan att tänka på att kliva upp. Kommer ändå vakna sju då Vincent bruka vakna, men spela inte så stor roll :D

Så nu har ja uppdaterat alla lite om vad som händer och sker i städernas storstad BRÄNNTJÄLEN!!

Ha de bra!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snälla sandra uppdatera lite...=)
//Linda