tisdag 12 maj 2009

Oj vad stor han är!

Just de slog mig idag då ja såg min älskade son då vi var och hälsade på Pia, Jonas och lille Casper. Vincent är ENORM, en jätte..
Å Casper var så söt, och så lätt, som en fjäder.. Men att vincent vart så liten, för 1,5 år sen de förstå ja inte..
Tiden går allt för fort, nu stanna vi tiden en stund va??

Ledig till på fredag nu, ska in i stan på fm i morgon å göra några ärenden. Sen hade ja tänkt dra me mig mamma runt byn. Så nu då du läser detta mamma, boka in en sväng runt byn.

Hade tänkt försöka ta nå nya kort på Vincent nån dag, några fina ute om de är sol. Eller jag hade inte tänkt ta dom själv, utan någon som är bra på ta kort..
Så mamma, och alla andra som har en bra hand med en kamera är välkomna att använda Vincent som modell.

Nu har ja skrivit, så nu SKA ja bli bättre på att uppdatera er :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Min lilla är redan en jätte tycker jag. Tiden går minst dubbelt så fort nu.