fredag 21 augusti 2009

Snart kommer stockholm

Till helgen kommer Stockholm.. Eller inte hela Stockholm men väl mormor och morfar i Stockholm..

För att göra er ännu mer förvirrade kan ja säga att jag var förbi mormor i onsdags då ja ändå skulle till moröbacke och lägga schema på nya jobbet. trevligt å träffa mormor och gott fika :)
Fick en rundvisning på nya jobbet oxå, verkar jätte mysigt!

Nu kommer lite bilder oxå, som ja snott från mammas dator då ja var där :)


En bild på min älskade sambo!! <3



Min andra älskling



Lillen plockar bär hos mormor



Och så en bild, på världens bästa Vincent och min älskade mamma!!


Nu ska fröken Wallin försöka bli av med illamåendet.. Kan de aldrig sluta!! suck..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med familjen! Trist att du ska måsta vara illamående den här gången med! Men jag är glad att du verkar ha slutat svimma.

Anolyon sa...

Kan du inte offra dig en kväll? ;)