torsdag 15 oktober 2009

Emil är försvunnen

Han är å hjälper mamma å roger med flytten till Byske idag!
Så jag, Vincent och min foglossing är hemma.. Aja, bara bita ihop.. tur han är stor nog att ja slipper böja mig och bära så mkt.. Om inte annat få ja ringa in förstärkning nån stackare kanske kan hjälpa till om de krisar.

Tänkte försöka ut och gå en sväng sen å se om de kanske bli bättre om ja få röra mig, vilket ja idag inte tror men man kan ju hoppas.

Annars då, ja Vincent fick byta ut spjälsängen igår, till den kökssoffa som ja sov i som liten. Vart jätte bra, och han har sovit som en stock. Hela natten! dock försto han inte att han kunde klättra ner ur den själv då han vaknade utan satt snällt i sängen å väntade på att man skulle komma å hjälpa han ner. Men nu springer han då upp och ner i den.. yrvaken i morse kanske?

Annars har jag inte så mkt att berätta just nu, händer väl inte allt för mkt :)

2 kommentarer:

tessa sa...

ingen fara ;)

Tessan sa...

Japp, piff och puff har flyttat, men dom har inte flyttat in i lägenheten än, dom ska måla, tapetsera så dom sover i den gamla..=)