onsdag 20 januari 2010

17 dagar kvar

om 55 minuter bara 16 dagar kvar till beräknad förlossning! De närmar sig?

Va in och läste Sara C:s blogg, och ja må säga Sara att din gravidblogg förmodligen är tio gånger mer spännande än den här bloggen.. Lovar dig det.. Du är ju till och me duktig på lägga upp bilder, mina kommer i klumpar då ja ids.. *skratt*
Så Sara ja kommer följa din mysiga gravidblogg, men jag tro nog säkert att innan de är slut på din grav kommer nåt litet klagomål kommit på din blogg med. Ja tänkte nämligen skicka över mig foglossning till dig om de går bra?

Annars då, ja bb väskan är lite lagom packad.. har en lista på saker som ska ner men de bli nog så de packa man då man ska in.. Vill inte lägga ner maten till Emil i väskan redan nu, och inte heller mina dusch saker, iof julbadade ju så ska nog klara mig ändå.
Dock ska ja nog ladda batteriet till kameran, kanske ska göra de i natt så ja inte glömmer de. För denna förlossning har ja ju en bra kamera och hör å häpna men ja ha en kabel så ja kan få in bilderna på datorn me.. Skäms lite å säga att bilderna från bb me vincent är kvar på kameran än drygt 2 år senare!!

Annars då, bebis bökar på.. och ja de kan göra riktigt ont.. ligg still bebis!!
Förvärkarna kommer och går, men i morgon få de inte starta då min älskling ska på halken, och ja på något vis ska kunna va hemma me Vincent själv hela dagen ja som knappt orkar ta hand om mig själv och få ont direkt ja rör mig. Så hoppas på en mkt lugn son!!
Fogarna gör sig hörda dom med, dom glömmer man inte att man har inte.

Men just i skrivande stund känns allt rätt lugnt, ska lägga mig och sova strax.. Bli nog en tung dag för mig i morgon själv me vilddjuret.

Godnatt med er!

Inga kommentarer: