söndag 7 februari 2010

Övertid

De här var inte planerat, hade ju tänkt att bebis skulle vara ute senast den 6 februari..
Nu sitter jag här den 7 februari med magen fortfarande kvar, fortfarande smidig som ett kylskåp och trött som f*n

Emil ska på träning idag på dagen, få se hur jag ska orka med det. Hade önkat mig en heldag i sängen och slappa så man är riktigt utvilad till den dagen de ska starta. Ska nog göra en riktigt tidig kväll idag, typ i säng vid 8-9 är mitt mål.

Vaknade till vid halv 4 av att jag tror någon av grannarna upp ramlade ur sängen eller något, en riktig smäll blev de iaf. Men efter ett tag somnade jag om iaf :)
Sen vaknade Vincent halv 6, och ja insåg rätt direkt att Emil går inte få liv i lika bra att pallra sig upp själv någon timma eller 2 sen få han kliva upp så kan ja lägga mig någon timma då..
Så jag och Vincent sitter nu och ser på barnprogram, eller Vincent ser och jag stirrar i datorn. Men han är då rätt nöjd ändå.

Måste passa på att skicka en tanke till Emils Morfar som ligger på lassa!! Krya på dig!

Kram på er, nu tänkte jag göra något vettigt. Kan man städa den här tiden? Jo de kan man.. de ska ja nog göra :)

1 kommentar:

Sarah sa...

Var nog inte många som räknade med att det skulle bli övertid för din del! Men det är ju något man inte kan påverka direkt... eller? Ni får köra på alla knep! ;p Inom en snar framtid har ni hur som helst ett nytt efterlängtat hjärta i er famn, då kommer all denna väntan att vara som bortblåst :) Tänker på dig vännen, kram kram!