måndag 13 augusti 2007

Grillat, tårta och beck

Jepp, så har min söndag vart :) vart till bure på ett lite lagom försenat firande utav en 20 årig "tant" :P Hanna såg då nöjd och glad ut, mätt och belåten :)
Jag och "tanten" satt och pratade lite där, om saker som vart.. Hon påminde mig om saker ja försökt förtränga.. Skämms ju nästan över hur man var som liten, var jag så hemsk?? Tjurig, och skulle göra tvärt mot allas ord.. Då ha mamsen gjort de bra som över huvud taget lever *skratt*

Efter de stannade ja kvar å såg beck :) Sen hade ja lovat att stanna på krysset och köpa med mat till 2 hungriga karlar (Emil och Jim).. ni vet karlar kan äta när som hellst. :S

Väl hemma tryckte Emil i sig maten och tårtan som Bosse skickat.. Tror den fick högt betyg.. :)

Nu ska ja väl krypa isäng snart, så ska ja sova länge i morgon.. sen börjar den värsta av de alla veckor.. *suck*

Uppdatering, en katt har fått namn.. Softie, och den andra stackarn vet ja inte.. Emil prata om zorro, men det ska ju höras att de är en tjej, eller låter zorro som en tjej??

Natti natt..

1 kommentar:

CARINA sa...

Zorry, Zorro är väldigt mycke han. Tycker jag i alla fall! Men Zorry kanske?