torsdag 2 augusti 2007

Trevligt trevligt :)

Var fest i Dannes stuga i Ljusis igår:) ja var så klart nykter, tro inget annat :)
Men skoj att träffa alla månniskor.. Men lite synd att ja jobbar så ja inte hinner träffa Sarah innan hon åker ner till falköping igen :( Men hon kommer ju upp sen igen, men vill att hon ska stanna här...


Läste min ärade moders blogg idag. Nämligen så att morbror fyllde år igår, och min mor tycker att de är konsigt att han är så gammal, hon är juh bara 3 år yngre.. Men tror att det är bara för mamsen att inse att hon fyller 43 om 2 veckor.. Det är ju ändå inte så mkt med take på att hon blir mormor i november, och med tanke på att de var inte så länge sedan de var någon som frågade om jag och mamma var syskon.. FY, då borde ju JAG känna mig gammal.. Och jag har inte fyllt 21 än..??

Kalas för mina kusiner på söndag, hur nu de ska gå ihop.. Alltid kalas å saker då jag jobbar. Men men de var kl 18, så om ja sover till 16 så hinner ja äta och så å köra dit. Sen far man därifrån senast 20.. då hinner jag lätt.. Är ju sista natten så kan sova hela måndag :)

Sköt om er, nu ska Sajja på fotboll :)

Inga kommentarer: