onsdag 27 augusti 2008

Jag har världens bästa mamma!!

Fick en ny bilbarnstol igår, jag valde den å hon köpte!
Hur snällt var inte de, hade ju faktiskt tänkt köpa den själv men de skulle ja då inte få! Tusen tack hundra gånger om mamma!!

Idag kommer mormor å morfar till byn, så vi ska ner till mamma mitt på dagen i dag och vara social me alla dom.
Mitt ända problem är att ja väntar samtal å dom ska ringa på min mobil, men sak samma.. Har ja tur ringer de före, eller under tiden ja ska på bvc me lillen.

Annars är det nog inte så mycket nytt att förtälja, mer än att älgjakten närmar sig med enorma steg och att jag har massor jag måste hinna innan, bara att ta tag i de någon dag.

Nu ska jag ta å byta blöja på lille lindström (sonen alltså, inte pappan)

Ha en trevlig dag, de ska då vi :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Då,hade du ju tur, en bilbarnstol är ju inte så billig, man får vara glad över allt det man får och slipper köpa, hörde att du snart kommer tillbaka och börjar jobba...

CARINA sa...

Har man en morsa som bajsar pengar -så har man! Säg "Go Jul" till Vincent!

kramiz