måndag 25 augusti 2008

Oj då!

Folk verkade lätt missförstå mig i mitt förra inlägg då jag pratat om att jag inte visste om ja hade någon mer nedräkning. NEJ, Vincent ska inte få något syskon än. Så nu behöver ni inte fundera.
Det jag tänkte på då ja skrev var att ja hade ingen nedräkning till något annat än, för de är ju för långt bort till allt. Men nog bli de snart till exempelvis Vincents ettårs dag, eller julafton osv.

Idag ska vi in en sväng till stan och sen upp en sväng å söka åt mormor å morfar på campingen som kom igårkväll.
Så få dom träffa lilleman!

Lät som dom kanske skulle stanna 3 veckor, då stanna dom för första gången i mitt liv på min födelsedag. :D Oj vad roligt de skulle vara!!

Nu ska ja roa lillen lite!

1 kommentar:

Ida sa...

Hej Sandra! :-) Klart det finns plats, bor nämligen i en vindsvåning på 200 kvm. Helt sjukt. Idag är det nästan 29 grader och jag har lite svårt för omställningen. Hoppas det är bra med dig och lillen!