onsdag 31 december 2008

Jobb och nyårsafton

Jahap då har man jobba ännu en natt.. :)

Lite skumt är de att dom tänkt att Linda ska jobba på Norra nästa natt där de gå magsjuka. Förstå inte logiken, då är de ju en mindre personal som kan vara på södra. Inte bättre att ta ut någon som redan vart på norra?
Sen att Linda har små barn som redan legat i magsjuka gör inte att jag tycker de är mer logiskt. Yngsta är ju bara några månader äldre än vincent och inte skulle jag vilja ha magsjuka många gånger på honom på kort tid, menar lite mer jobb me en 1åring me magsjuka än dom som kan säga till?
Men jag vet ju inte riktigt vad hon vill och tycker heller, känner ju inte henne..

Annars är de nyår idag, och som sagt ska jag ut och jobba även den kommande natten, så mitt nyår blir att fira inne på jobbet. Kanske skåla i lite handsprit? Nä fy, bara lukten få mig att hurvas..

Nu ska ja sparka min sambo ur sängen och ta den själv i massa timmar!!
Men lätt å somna då de blåser MASSOR!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har du en till som trillat dit för magsjukan :( Du får köpa med dig någon alkoholfri gottedricka och skåla med någon arbetskamrat, så gjorde vi förra året :) Tills en gubbe vaknade upp av alla raketer och trodde att kavalleriet stod utanför dörren!