torsdag 1 januari 2009

första dagen!

Första dagen på en lång ledighet!
Första dagen på år 2009!

Natten knallade på bra, vi skålade någon minut över 12 och sen gick vi ut och skålade på avstånd med Inger!
Men magsjukan är över på den sidan så Linda fick vara på södra oxå för att slippa bli smittad om de låg kvar något. Men det var då lugnt på södra, hade bra kontakt me Inger och gett hon stränga order att skulle de börja om skulle hon ringa DIREKT..
Så vi satt 3 på södra, men de gick bra!

Var lite små kyligt på rapporten på morgonen, och inte allt för glada miner. Men hoppas de blir bättre med det? att de inte fortsätter som nu?

Annars då, ja jag sovde allt för länge för att gå av, min kära sambo fick inte liv i mig tidigare än 16, så somnar ja innan 2 i natt är jag glad!!

Vincent sitter och ser björn bröder för typ 1000 gången, men han tycker då om filmen, själv är ja lite less på den.

Vad ska man göra då man är ledig då? Jag och Linda hade tänkt hinna på stan någon dag skulle vara bra om de vart en dag då båda hade dagis, sen ska man väl försöka dela ut sista klapparna oxå.

Nä nu ska ja göra middag.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm..klart vi ska hinna på stan. Bio'n gick det ju sämre med. Men så bli det i bland då man har tjuriga karlar