torsdag 22 januari 2009

Jag vet... jag är inte snabb

Vet, var ett tag sen jag skrev nu. Inte haft så mkt att skriva om.. men ska skärpa mig :)

Vincent stormtrivs på dagis, dock lite ledsamt då mamma lämnar men går över direkt ja stänger dörren.

Annars händer inte mkt, jag jobbar och de dagar jag inte jobba vet jag inte vad jag gör men nog går dom då fort ändå.

Har blivit förkyld, de har jag då blivit.. Inte så skoj, men de få man leva med faktiskt.. bara å bita ihop och vänta på att resten av familjen ska trilla dit!

Tänka sig, tiden gå så fort.. Var till en klasskompis sedan gymnasiet, och vi kom fram till att de är snart 4 år sen vi vart till stockholm på vårat projektarbete! 4 år sedan!! Mycket är annars än vad de var då..
Aldrig hade jag då trott att jag skulle bo i Bränntjälen nu, jag hatade ju denna by och skulle aldrig sätta min fot här igen.
Aldrig trodde jag att jag skulle ha världens sötaste son på drygt 14 månader nu, och inte minnst att ja skulle ha de med en underbar karl från den byn jag hatade så mkt.
Inte heller kunde jag drömma om att jag skulle ha ett fast jobb.
Så mycket har hänt de senaste åren, saker jag aldrig kommer glömma.
Ny bekantskaper som kommit betyda massor för mig, men även gamla som bara växt sig starkare.
Många roliga saker man gjort oxå, man aldrig heller kommer glömma.

Visst går åren fort? Och visst följer ni alla med i flera flera år framöver oxå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jopp, tiden springer iväg! Men här har du en som stannar kvar så länge hon får ^^

Anonym sa...

Sandra du börjar bli gammal =D

Anonym sa...

jaadu de är nog inte många osm planerar i unga år att bo i Bränntjälen ;) hihi men huvudsaken du trivs å de verka du ju göra =)