fredag 2 januari 2009

andra dagen på det nya året!

Andra dagen har börjat, för mig var de några timmar sen, jag kunde inte sova mer så jag klev upp där vid 06.

vad har denna dag att erbjuda? ja skulle ha vart och handlat, sen vet jag inte vad som händer.

Känns bra att nu vara ledig en hel vecka, har gjort mig förtjänt av det, visst har jag det?
Dock är det massor jag vill hinna med, frågan är bara hur mycket av det jag kommer hinna med? Förstå ni mitt lilla problem?

Annars då, har bestämt mig nu för att när jag nu fått tid kanske snart att laga bilen så ska jag sälja den. Sen lutar de mot att jag nog köper en V70. Skulle nog aldrig klara mig utan min kombi nu mer, vet ni hur mycket skrot och saker du rymmer i en kombi? Det är nästan ett helt hus! Jättebra om man blir stående efter vägen, då har man allt med sig.

Vad mer ska jag hitta på att säga nu då, Vincent sover så även min älskade sambo. Trötta små pojkar de där. Men gissa att den yngsta ska vakna till liv snart.

Undra om min mor är hemma idag, kanske skulle man gå ner och se hur det står till där idag. Vara social med mamma är alltid bra!

Kram på er alla som förtjänar en kram :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gå och var social! Det är bättre än att ge oss andra dåligt samvete när du är duktig :-)

Gott nytt år! Hoppas Vincent inte växer för fort. Det tycker jag Felicia gör.

Sara sa...

Det tror jag minsann inte på - du får komma hit och bevisa mig fel i så fall ;) God jul och gott nytt år till er alla som jag känner i Bränntjälen :D