torsdag 8 januari 2009

Endast Sandra är vaken

kl 21.00 chockade min sambo mig med att säga att han skulle lägga sig, trodde ärligt han slagit huvudet riktigt hårt. Men nej han var bara trött. Oj, kanske finns det hopp att även han kan sova normala tider?

Själv ska ja hålla mig vaken minst till 12, för att sova till 7 å då väcka lilleman å köra han till dagis. Sen ska ja lägga mig på afton och sova lite för att sen orka jobba. :) Min långledighet har sprungit förbi mig, men men bara bita i äpplet och fara och jobba, ska nog gå bra det med!
Dock har jag inte hunnit göra någonting vettigare mer än att vara till tandläkaren under denna ledighet, fy på mig.
Men kanske kommer de allt annat ja vill ha gjort en annan dag, när ja känner mig mer peppad att göra massa som ja vill hinna göra.
Oj vad omständigt de där blev??

Ska åka tidigare i morgon, och köra till bodbysund och hälsa på Danne lite innan ja åker vidare mot jobbet. Börjar vara ett tag sen nu, trots att de inte är så långt mellan och att man ofta är inne i burträsk, skärpning Sandra.

Nu ska ja krypa ihop i soffan och se om jag hittar något på tv. Men först måste ja nog göra som de stod på mammas blogg, Spegla mig. Inte för att jag förstod ett ord om allt svammel hon hade skrivit mer än att man skulle spegla sig..

Inga kommentarer: