söndag 4 januari 2009

Söndag

Och igår var det lördag, vi var till Emils pappa på kalas.
Riktigt trevligt, dom från pite var där, och micke var uppe från stockholm.
Fick gott fika och god mat!

Har knappt sovit i natt, hade just somna då emil kom och la sig, och då vaknade jag till och sen låg ja och irritera mig på att han aldrig låg stilla, men somnade väl efter 1,5 timma. alltså typ 3.
Sen vaknade jag till efter ett tag, och somnade om så höll de på till halv 8 då Vincent tyckte jag skulle vakna.

Men men ska snart dra upp Emil ur sängen och så ska jag fara och handla i burträsk. Sen bli de städ, osv.
Vincent sitter i stolen och ser barnprogram nu, verkar spännande.

Annars då? ja jag jobbade en kväll på jobbet i fredags, vet inte om jag var till någon större hjälp var rätt förvirrad. Vet inte hur många gånger jag sa godnatt då jag gick ut från deras rum.

Nu ska ja äta lite frukost sen väcka han som sover. Ska nog hoppa i sängen så han får igen för att han väckte mig i natt! :P

Inga kommentarer: