torsdag 1 januari 2009

2008

30 frågor om mitt 2008.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Var mammaledig
- Såg min lille son växa från spädbarn till en liten människa som kan gå själv!
- Förlovade mig med min älskling
Gjort så mycket i år som jag aldrig gjort eller vart med om att jag kommer nog inte på allt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag och nyårslöften går inte ihop!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
MÅNGA, Lina, Linnea, Malena, kusin Therese och säkert fler, kopplar inte så mycket just nu.. Men kändes som massor!

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte jätte nära, men väl en begravning har man hunnit med i år!


5. Vilka länder besökte du?
Inget mer än vårt eget!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En sambo som får jobb, ett annat hus, en annan bil och en miljon på kontot


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29 augusti

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag klarade av att vara föräldraledig utan att bli helt galen!!


9. Största misstaget?
Misstag finns inte, ser de bara som ett sätt att veta hur jag inte ska göra gång!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite små förkyld, sen kan jag inte minnas att jag vart sjuk något mer..

11. Bästa köpet?
har jag köpt något i år, massa barnkläder? En bilbarnstol skulle ja säga, dock fick vi den av mamma.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Vincent, lätt!!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad! Men min solstråle till son är nog det som glädjer mamma hjärtat lite extra mycket1

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Imse vimse spindel tror jag, känns som den är lite uttjatad nu, dock tycker Vincent fortfarande om den!!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt lite mer på mig själv och inte bara på familjen.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på alla andra utom mig själv? inte vet jag, jag ångrar nog inget ja gjort mer eller minder


18. Hur tillbringar du julen?
Lite här och där, dock alltid en riktigt bra jul!


19. Blev du kär i år?
Lika kär som för 2½ år sedan!

20. Favoritprogram på TV?
Tv, vad är det? Jag ser väl det som är på just för tillfället. Sen vet ja inte vad som är favorit ritktigt.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, inte vad ja kan komma på


22. Bästa boken du läste i år?
vet inte om jag hunnit läsa så mkt?

23. Något du önskade dig och fick?
Önskade mig att Vincent skulle få vara frisk, och det fick jag!!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jepp, inte flyttat från kråkslottet än!


25. Årets bästa film(er)?
Haha inte hunnit se några nya filmer i år, men ska försöka på bio någon dag!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vad gjorde jag då, inte minns jag de. Bytte blöjor och säkert främmande. Kanske bakade?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Näe, de ha vart bra, ångrar inget!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Halv förvirrad småbarns mamma med spring i benen?


29. Vem saknade du?
Saknar lite vänner, men dom finns kvar. Men bara de att man inte hinner umgås och träffas så ofta kan göra mig lite ledsen ibland.

30. De bästa nya människorna du träffade?
träffat massor av nya människor, vissa som gjort större inntryck!

Inga kommentarer: