tisdag 6 januari 2009

Då var de söndag på en tisdag igen

Och inte har jag några större planer för dagen mer än att jag måste köpa välling.

Igår var jag till tandläkaren, de vill ja hellst glömma.
Sen åkte jag och Vincent till Sarah och Olof, först fick vi träffa William med föräldrar, oj var William ha vuxit!!
Sen fick ja min julklapp, ett spel!! Vi spelade de, å de var skit skoj!! :)
Sen gick vi och åt pizza, och sen kom pia (och magen) Tror stenhårt på en tjej jag, man ja bruka ha fel då ja gissa på andras magar, alltså är de säkert en kille. Nu har ja garderat mig oxå så har rätt vad än de bli.
Sen spelade vi ännu mer, och sen vart Vincent trött och då blev de att åka hem.
Emil la Vincent och jag gick ner till min svärmor å spelade spel med dom och mamma och roger. Kan inte säga att de gick då bra för mig, men men. Skoj hade vi i alla fall.

Och idag, ja då ska ja försöka få något gjort, och försöka få upp Emil i en något så när vettig tid.

Inga kommentarer: