onsdag 4 februari 2009

06,00

Jepp då klev jag upp.. då vaknade lilleman och tyckte ja skulle ge han välling.. Nu sitter han i sängen, och jag är här.. Rätt pigg ändå jag, men nog skulle ja kunna sova mer. Men han ska ju på dagis mellan 8-12 idag då hinner jag lägga mig på soffan och slappa och sova lite.. Då ska jag väl orka en natt på jobbet..?

Ska ner till min mamma i afton oxå, vara social me hunden och sen bli de middag där innan man ska fara mot jobbet.. :D

Var till bure igår en sväng till Lina och William, men vart rätt snabbt för sen ringde pappa om att farfar var på akuten. Så de vart hem med vincent och sen in till stan. Men tror nog han ska kämpa genom de, han är en kämpe. Han var lite piggare då vi for. Han hade då fått ner febern och öppnade faktiskt ögonen då man pratade me han. Och väl uppe på avdelningen hade han pratat lite med sköterskan.
Men ska ringa dit på förmiddagen idag och se hur det står till med lille farfar.

2 kommentarer:

CARINA sa...

Snygg blogg!

Anonym sa...

Du får görna mejla över lite bilder om du har =)
kraam