lördag 7 februari 2009

mörkhårig

Tacka Sarah för att du färgade och drog genom mina slingor, och tack Tobbe för att du "kledade" på mina slingor :)
Är så nöjd med min nya färg :D

Va en trevlig kväll igår, åkte först en sväng till Tobbe och drack kaffe och åt stark choklad. Han har verkligen en mysig lägenhet!!
Sen vart det att gå på kvantum, sen for jag och Sarah å hämtade Olof och hyrde film.
Sen vart de håret, och under tiden spelade vi spel.. Fråga mig inte vad de heter de vi spelade, gick då dåligt. Dom andra 2 var ruggigt bra och satt vissa stunder under kvällen och pratade saker som en Sandra aldrig skulle förstå. kanske pga lite för mkt frånvaro under skolåren.
Dock ska jag ju börja läsa matte b nu :)
Sen hämtade ja vincent och vi har nu sovit hos mamma i natt. Emil är i stan hos Kent han till på söndag.

Men idag ska ja fara till burträsk och se fotbolls cup, se om Emil är i form eller i oform ;)

Nu ska ja ta och gå upp me vincent tror ja han står och hoppar i sängen och dansar till sina låtar på leksaken han fick av Sarah och olof då han fyllde år :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du blev nöjd! Ska du läsa Matte B? :) Har du planer på att plugga vidare?

Sandra sa...

inga planer än på plugga vidare, men kanske sen.. ha ju lite att läsa upp innan det.. :S