torsdag 24 december 2009

Julaftons morgon!

GOD JUL!

Har nu vaknat, ska slänga mig i duschen strax, för att sen åka mot mormor.

Lite konstigt att vakna utan att Vincent är hemma, men få man säga att de är rätt skönt så här nån gång? Ingen som sliter och drar och skriker på mig. Utan ja kan göra saker i den ordning jag vill och den takt jag vill!

Drömde i natt att jag födde, var en ficka. Dock han ja inte in till förlossningen utan födde i mormors bil! haha.. Ja drömmar kan vara lite galna..

Annars då, ja jag kunde inte somna igår kväll, bara för att ja låg och försökte komma på ett j*vla rim till mammas klapp. De som är är att ja är verkligen sämtst på rimma. Emil bara skrattade åt mig och konstaterade om och om igen att de inte rimmade. FAN! Så mitt problem återstår. Måste komma på något fyndigt..

Men men, nu kallar duschen. Sen något spännande. Hur man få in en en vagn, julklappar, två vuxna (okej ja är inte stor ja räknas som en halv men då räknas Emil som 1½.) och sen ska vi få in en bilbarnstol i mormors MINI bil som vi har idag. Kan bli spännande. Och kan nog se rätt roligt ut..

GOD JUL, och ha en trevlig julafton allihopa!!

1 kommentar:

CARINA sa...

Rimmet var så bra! Till och med ett rim!! ;)
Och tack för julklappen, tror det blir stormvarning i Byske i morgon! ;)