onsdag 30 december 2009

Slutet på 2009

Och året har bjudit på massor av saker!

*En av mina bästa vänner har gift sig, och hon var nog den vackraste brud jag sett!
Samtidigt döptes deras lilla Casper


*Med bröllop hör oxå en möhippa! Riktigt rolig möhippa!

*Jobb byte, från äldreomsorgen till Handikapp. Var även de något jag känner nu att de var ett bra val!

*Min kära morbror och fru var upp en snabbvisit vilket inte händer varje år! :)


*Mormor och Morfar var upp som vanligt, även om dom åkte hem tidigare. Detta för att dom fick veta att dom fått nya lägenheten och va tvungen hem och skriva på papperna. Så då fick vi lov att släppa dom tidigare än beräknat.

*Årets älgjakt! Något man ser fram emot varje år! Inte så länge kvar till september nu va? Ni få se en bild på Bosse från jakten, då ja inte vet om alla kanske vill se dom andra bilderna. :P


*Året har innehållt en del hästar! Dock har just dessa två flyttat nu. Hoppas dom har de bra nu dom. Ebony må veta att han är saknad, ja även Eping!


*Många nya minnen med halvgalna vänner. Eller kanske är dom helgalna allihop men ja älskar er ändå!


*Mycket fotboll har året bjudit på. Obeservera att jag håller mig till att titta, då jag och bollsporter är långt ifrån vänner!


*Mycket bus!


*En stor kille som blev 2år! Tiden går fort!



*Vi har flyttat in i Burträsk

*Mamma och Roger har även dom lämnat Bränntjälen bakom sig och bor nu i Byske!

*Massa nära och kära har gått och blivit gravida, så nu väntar man att de i vår/sommar ska spruta ut bebisar!
Men ja funderar på om ja kan få lov att starta detta tåg av bebisar som ska födas?
Är ju inte så länge kvar nu för oss innan vi får träffa de nya underverket! Och oj vad vi längtar, även storebror pratar mycket om bebisar nu!

De var väl ett utdrag i vad som hänt i år! Och mycket mer!

1 kommentar:

Sara sa...

Jag tror inte att han kommer att tro det, även om du sagt det. Han vill nog klocka körtiden dit, och även provspringa in dessutom. För att vara på säkra sidan :)
Fika låter mycket bra, jag kanske kan dra dig i en pulka eller nåt - eller skjutsa dig i rullstol? :P