fredag 25 april 2008

God morgon


Tittar på klockan på datorn 06,35. Har alltså vart vaken en timma, men skulle kunna sova några till.
Men tiden går fort, se bara på kortet jag har med idag, de är när Rebecca som var liten, gud ändå..
Men men, lika bra att vakna. Emil ska iväg och söka jobb idag, och jag hoppas han får något snart, för jag kommer bli galen snart annars..

Händer för mig i helgen då? Ja hade nästan tänkt börja slipa dom där j*vla köksluckorna, men vet inte än.
Det ända ja vet nu är att då klockan blir 09,30 så ska ja till Skråm och köpa en dricka, tror aldrig jag vart så sugen på dricka som då ja vakna, och självklart har vi inget gott att dricka hemma.

Fick föräldrapenningen idag, och längtar bara mer att jobba då jag får den.. men den räcker till räkningar och något paket blöjor..

Glöm inte att titta in på vincents sida:
baby.libero.se/vincent07
Användarnamn Gäst
Lösen Vincent

Inga kommentarer: