lördag 1 november 2008

suck

Vincent som alltid sover så bra, och bara för att jag lovat att kliva upp me han och för att jag ska ut å jobba i natt vaknar han 3!!! Klarvaken!
Men men ska sova några timmar på dagen, annars kommer mina 2 nätter vara en riktig pina. *suck*

Stan med Linda igår, de var trevligt :) Men de tär på krafterna att vara på stan, var hos mamma igår kväll och jag tror både ja å mamsen var lika slut.

Ska försöka hinna städa lite idag oxå, hade tänkt hinna baka oxå men tar de som hinns med och resten får vänta.

För ni har väl inte missat vem som fyller 1år på tisdag, jo faktiskt de är sant. Vincent fyller REDAN 1år!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lustigt igår när du ringde och telefonen dog... 'Okej, du jag tänkte bara höra om - KLICK!'. Tror du jag blev lite nyfiken!? Hahah :D Kul att träffas på stan förresten ^^

emilia sa...

redan ett år! tiden går så himla fort! Jag kommer förbi efter jobbet på tisdag med en liten sak till födelsedagsbarnet! jag ringer dig när jag är på väg så får du guida mig till Brännkälen (eller är det Bröntjärn?) och ert hus:)

Anolyon sa...

Haha, Joo.. Sara var jätte söt på festen... Full, men söt..:)