torsdag 6 november 2008

Stöd ett utsatt barn!

Idag har jag beställt pärlor på Lillians hemsida http://www.brdesign.se/. Hon har jättefina saker och är väldigt billig! Gå in på sidan redan idag och titta, det är absolut värt ett besök! Sjuttiofem procent av alla intäkterna från hemsidan går till att hjälpa och stödja sexuellt utsatta barn!
För er som inte vet säljer även Lillian sina smycken på Ostens Hus och hundra procent av alla dessa intäkter går oavkortat till Lillians fond!

Gör en insats redan idag och hjälp ett sexuellt utsatt barn!



P.S. Ni som vill läsa mer om Lillians arbete kan besöka hennes hemsida: http://www.barnetsrost.se/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad säger man, tänk vad lite man kan bidra med för en sån traumatisk upplevelse för ett barn! Jag var in på sidan och beställt en julklapp till en av mina käraste! Tack Sandra för att du hjälpte mig att kunna göra något vettigt för någon utsatt i samhället!

Jessica sa...

Du har en utmaning på min blogg:)

Linda sa...

Du har en utmaning på min blogg:)

**Fint halsband
Du jag har borta dit nummer... så du kan ju skick aett sms med ditt nummer.