torsdag 27 november 2008

blev ingen hund

Ägaren ångrade sig :(

Men men de kommer väl fler hundar.. ´

Idag ska vi en snabbis på dagis å lämna schema och välja dagar för inskolning, sen hade ja tänkt in till stan en sväng. Ska bara försöka ragga med någon, så tråkigt att gå själv ju.

Funderar på beställa på ellos rea, men jag bli så dumsnål. Jag vet, jag är knäpp. Bli allt för snål, vet att vissa saker skulle jag bara behöva beställa. Men då kommer min snålhet och sätter käppar i hjulet. Mena när de inte blev en hund har ja helt plödsligt mer pengar ju. Men nä då ska snåla sandra börja fundera *skratt*

Vincent vaknade kvart i 6, inte så populärt från mammas sida kan jag säga. Få hoppas han somnar om ett tag. Just nu sitter han i sin säng och dansar till imse vimse spindel. hur roligt kan de vara? :)

någon som känner för att vara social på stan idag så hör av er innan typ 12 ! :)

1 kommentar:

CARINA sa...

imse vimse kvart i sex..hmmm...tur man e mormor! ;-)