tisdag 9 mars 2010

Bullbak och födelsedag

Idag fyller Emil hela 22år, tänka sig.. Så ung ha jag med vart en gång i tiden.. nu låter ja skit gammal, men ibland känner jag mig jämnårig med mamma (inte för att mamma är skit gammal men äldre än mig) nu är jag ju inte så gammal men ändå.
Så dagen började med att jag och Vincent slog in presenten från pojkarna, en bok med roliga historier och Vincent ritade en teckning. Sedan smög vi in i sovrummet för att väcka pappan i fråga, dock var de rätt svårt att få liv i han. Tillslut fick vi då liv i han, och han öppnade paketet sa tack och sommnade om.
Fick dock liv i han igen och slet upp han!

Sedan har vi gjort bullar, få se om dom blev mer lyckade än dom som gjordes sist. Men tror de, dom ser då betydligt godare ut nu än då.

Så idag kommer de främmande med, dock vet jag inte när dom kommer, de blir en överraskning. Ska försöka hinna ta en vals med dammsugaren före, och kanske hinner jag duscha själv också om jag har den turen!

Nu sitter jag och väntar på samtal på telefonen, verkar aldrig komma något samtal. Men snart kanske.. Hoppas.. RING TELEFON RING!!

Nu ska ja kasta ut Vincent i vagnen och sen ska jag ta å stöka till i köket, se ut som ett bombnedslag efter min bakning. Att man kan skita ner så mkt av att baka lite bullar de trodde jag inte, Dock är de nu bevisat att de gå mkt bra..

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: