måndag 8 mars 2010

Välkommen till snuviga familjen

Här snorar och hostas de ikapp.. Men pigga och full fart ändå :)

Jobbigat är att Hjalmar inte kan snyta ut sitt snor, tycker nästan att då man är 1 månad (obs på onsdag så ja ljuger lite då ja skriver en månad, skäms på mig) då ska man kunna snyta sig, och vara blöjfri..
Iof är inte Vincent blöjfri, men han kan då snyta sig.. dock är han iof 2år och 3 månader äldre..

Imorgon fyller älsklingen 22år! Grattis i förskott!
Så bli väl lite främmande i morgon, och kanske även idag :)

Nu börja ja vänta snart att de ska trilla in medelanden och telefonsamtal från alla gravida runt om i min närhet att de kommer bebis! Men kanske få vänta ett litet tag till, men är inte långt bort nu innan allt kan hända! :)
Med all säkerhet kan ja säga att Hanna kommer få en Flicka som kommer vara jättestor, ha nu drömt de 3 gånger så bli de något annat är de något fel, och inte fel på min dröm.. :)

Nä nu ska jag och Vincent äta frukost, han säger att han ska äta hockey.. hmm.. undra om de är gott? Tror vi kör på fil och flingor istället. Kändes komplicerat med hockey.

1 kommentar:

smålänningen sa...

Konstigt att det kallas att man får "främmande". Det är ju inte direkt några främlingar som kommer på besök :) En långsökt tanke som slog mig när jag läste inlägget :P