onsdag 14 april 2010

Skyndar mig...

... att uppdatera här innan Hanna ser att jag inte gjorde de igår som jag lovat..

Jag är kanske inte den snabbaste på uppdatera bloggen, då få ni själva gissa om de är för att de händer så mkt att ja inte hinner uppdatera, eller om de är för att de inte händer någonting.. eller är de helt enkelt så att jag är för lat?
Själv tror jag på de sista..

Men har hänt rätt mkt sen ja skrev sist ändå, har hunnit vara upp till Sörbyn över påsk, var riktigt trevligt. Lite fiske, god mat och trevligt sällskap!

Sen ha vi hunnit vara en helg i byn, så Vincent fick leka av sig me Joar och farmor och vara ute och leka i byn.

Sen han jag och småpojkarna till byske i söndags, var skoj det med. Och fint väder..

Har nu vart duktig och vart ut och gått 2 dagar i rad me storvagnen. vart så skönt ute!! Men idag ska ja skicka ut Emil och gå så ja få något gjort hemma.


Nu börjar jag vänta att de ska ploppa fram bebisar på löpande band snart!! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Som småbarnsförälder får man väl lov att ha lite flytande dagsgränser?

Sandra sa...

Absolut Agneta de få man!!