fredag 16 april 2010

Snart lördag

Imorgon på morgonen åker älsklingen till Ume på fotbollscup.
Får dock storfrämmande jag!! :) Världens bästa mamma ska komma i morgon afton och stanna till på söndag, ska bli jätteskoj! Inte så ofta man hinner umgås med henne.

Men innan hon kommer ska vi hinna lite små saker, bli nog en promenad efter lunch sen ska Vincent sova, och jag tänkte då försöka hinna göra undan lite saker inne bara Hjalmar är nöjd :)

Idag har jag haft vårstädning hemma, inte så skoj men rätt skönt, lite kvar till morgondagen med. tråkiga saker kvar dock..
Emil tog en promenad med vagnen och killarna idag, så ja fick städa och tvätta i lugn och ro en stund. Var tvungen att tvätta Emils fotbollskläder då ja missade dom i måndags men som tur var fanns de tvättid idag så han får med sig rena kläder.

Sen har Lillemor svängt förbi en sväng på kaffe och bulla.

Bli nog en hyfsat tidig kväll för mig då jag tänkte få mig upp i tid på morgonen och duscha och sen kanske man hinner ut med Vincent och leka en stund på förmiddagen. :)

Inga kommentarer: