fredag 27 augusti 2010

Mammas pojkar

Mina små pojkar, finns nog inget i världen som kan göra en så glad som dom!

Vaknade i morse av att Vincent strök mig på kinden, Mamma vakna! Då jag öppnar ögonen möts jag av två leenden, Hjalmar ligger brevid mig och skrattar, Vincent sitter böjd över han och tittar på mig och säger. Godmolon mamma, titta vi är vakna nu jag och Hjalmar. Sen lägger han sig ner brevid lillebror och leker med han medan jag vaknar till.
Åh mina Älsklingar!

Nu är Vincent på dagis, tror nog han har roligt för han vart då överlycklig då vi sa att vi skulle gå dit.. Sen ska han inte dit förän tisdag, få se hur mkt han kommer längta.. :)

Nu ska ja diska, dushca, äta lunch, dammsuga och om jag hinner slappa vid tv:n lite innan klockan är 2 då ja ska hämta igen.

Inga kommentarer: