onsdag 11 augusti 2010

Tiden går för fort

Skyller på att tiden gå för fort, därför jag inte hinner med att skriva här.. De är ju absolut int för att jag inte orkar.. hmm.. Men nu skriver jag

Lille Hjalmar blev ett halvår igår!! Tänka sig att de är 6 månader sen idag som vi kom hem från BB.. Sarah körde hem oss, och de känns som de var igår?
Minns jo fortfarande resan till stan tidigt på morgonen den 10 februari.. Hur jag sjöng "här dansar här gurka" genom värkarna.. I hopp om att de skulle hjälpa.. (tror dock inte de gjorde det) Tror aldrig vägen till stan kännts så lång, men vi kom oss fram.. Och fick rätt snart efter att vi kom fram träffa Hjalmar. Som jag då tyckte var en kopia av sin storebror. Men nu ser jag inte samma likhet mer, ser att dom är syskon, men helt klart 2 olika personer. Och ett som är säkert är att Hjalmar har då minst de dubbla hår som Vincent hade, och krulligt!!

Nu ska jag och Vincent bygga pussel, och sen få vi se vad dagen har att erbjuda..

Kram

Inga kommentarer: