lördag 1 september 2007

De börjar hända grejjor banne mig..

Ja du, nu händer de saker.. !! Har jobbat min sista natt, och på måndag börjar älgjakten !!

Vi var och handlade på obs igår, eller jaja coop om man ska vara viktig. Men sak samma samma sak. Träffade Emilia där, och de ja, ja de var inte igår!
Blev nästan arg på mig själv sen för att jag är så fruktansvärt dålig på höra av mig till alla, men de ska bli skärpning med det! Vänta bara jag SKA skärpa mig!!

På måndag den 3/9 alltså, ja då börjar min älskade jakt!! Så håll alla tummar ni har för att den ska vara lyckad!! Ikväll är de grillning med jaktlaget, sen hem och sova för att kliva upp å packa de sista på morgonen. Sammling vid 2 i morgon i bönhuset, så ja måste ju senast åka just före ett!

Jag hinner inte mkt utav det jag skulle vilja hinna nu, men ska kasta mig i duschen nu, sen får väl sminket stanna hemma... Orka ska bara till mamma på lunch, inte så brydd.. Men kan väl vara skönt att se lite fräsch ut ikväll då vi ska grilla. Folk måste ju titta på nå annat än magen!

Nä ska ta å göra nån nytta nu, men först ska jag ta och ge vilddjuren lite mat innan dom äter upp mina tår..

Sköt om er!!

Å mamma, klockan är nu 10.56 :P

Inga kommentarer: