tisdag 25 september 2007

Hit å dit...

Ja de är verkligen så mina sista dagar vart!
I fredags hoppade jag in i mammar å rogers bil och åkte till Östersund för att fira Rogers mamma som fyllde ja, *0år :) Grattis!
Sen han jag bara hem och sova sen bar de av till stan för att hoppa in i lastbilen med "ragge" och åka en sväng ner till ume och tillbaka igen.. Blir lika förvånad varje gång ja åker lastbil att jag trivs så bra, skulle kunna åka i flera veckor, månader ja de är som en härlig känsla!! Och skoj var de, var till och med duktig och gjorde lite nytta, satte på ett nytt skattemärke på släpen och så knappade jag gps, vi skulle hitta en liten by utanför robertsfors som hade de fina namnet Buafors, men gps:en hade tyvärr ingen aning om var de var så de fick bli vanlig hederlig vägbeskrivning på telefon, men fram kom vi oss.. :)

I morgon kommer ävern Sarah från falköping upp, ska bli riktigt skoj! Ska leka taxi å hämta henne, hoppas de regna mindre än sist ja skulle hämta henne, då var de rena skyfallet *skrattar*

Nu ska ja faktiskt sätta mig i bilen å åka å handla lite kattmat, katterna är hungriga å Sandra rastlös.. :P

2 kommentarer:

CARINA sa...

rastlös? var du uppe tjugo över sju å väta på att få åka på kvarnhallen?!! ;-)

CARINA sa...

snygg sida gumman!