lördag 29 september 2007

Hittade nå roligt !

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

För mig skulle da alltså se ut så här!

Mitt namn är Elisabeth Nyman, och jag minns inte var jag bor, men skulle gissa att de är i Skellefteå?
Jag är 51 år och jobbar som reparatör av något slag tror jag.
Mina stora intressen är att vara rattonykter, våldta folk, slå barn och städa.
Jag har inga barn, men har funderat på skaffa men kan inte riktigt bestämma hur den ska se ut och var jag ska ha den.
Min hårfärg är svart och min ögonfärg är jeans blå.
Min musiksmak är självklart Opera, och min favoritartist vet jag inte namnet på!

haha se så tokigt de kan bli!!
Så nu vill ja att ni som kan oxå svara så ja får något att skratta åt :D

MAMMA, du är ett måste att svara.. *skratt*