söndag 16 september 2007

Första främmandet igår kom just efter ett. Mormor var så klart en av dom som klev först in genom dörren. Sedan avlöste främmandet iprinsip varan till sista folket sent i natt. Tittade inte på klockan men mkt var den..
Men trevligt var de oxå, helt två tårtor gick de åt, å ändå fick inte stackars stefan å josse nå tårta för dom kom för sent för de tyvärr.

Å nu på morgon ringer min lilla farfar, bara för att små prata. Han är väl för gullig faffa!!
Han längtar verkligen till bebisen kommer ut, nästan så att man kommer måsta köra förbi han på vägen hem från bb. Han skulle vara så lycklig då, han pratar ju fortfarande om att han höll i mig då jag bara var 3 timmar gammal. Nå, han är bara för söt faffa:)

Idag är de emils sista fotbollsmatch för denna sommaren, Ljusvattnet-Bjurfors.. Få se hur de kommer gå, bara han håller sig skadefri är ja nöjd, och att dom vinner så klart!
Stefan frågade igår vilket lag ja hejjade på, vågade inte svara med tanke på att han spelar juh i andra laget. Så jag svarade att titta vad vi flaggar för, och hittar på vimpeln där de står ljusvattnet som hänger mitt i taket där de borde hänga en kökslampa. Men här är vi tvärsöver å hänger en vimpel istället.

Nu ska ja ta å plocka in i maskinen, vart lite disk igår..

Inga kommentarer: